2009. március 8., vasárnap

Videószemle

Két új klip érkezett a héten, amire mindenkinek felhívnám a figyelmét. Mindkét előadóbrigádot kamázom nagyon, illetve mindkét videófelelős közel áll hozzám, így elfogult vagyok kicsit, de a képsorokat látva szerintem lejön majd mindenkinek, hogy igen jó klipekről/dalokról/munkáról van itten szó.

Funk Finnugor rep-je igazi borsodi ríáliti: pörkölt, sakk, panellájfsztájl - Lász volt képügyileg a felelős.



A pécsi Punnany Massif kettes lemeze tavasszal kerül kiadásra, jelenleg a cucc utómunkálatai zajlanak. Koncepció szerinti témáról rappelésben szerintem ők hozzák itthon a legvagányabb szövegeket. Zenékről nem is beszélek, Rendben Man alapjai nemzetközi szintűek évek óta. Mindemellett nagyon szeretem a srácokat, a Körkórképet agyonvissza hallgattam, szal mikor jött a Telik c. nóta jútyub linkje, már jól indult a reggelem. e357 vágta/rendezte/alakította a képsorokat videóvá, íme:



! ! ! U P D A T E ! ! !


Napközben Ricsipí elküldte az új videójukat, vicces retrofless kannibálszábbész kombó módra, finom grafikával, régi buszok rulez, ittelátni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése