2011. január 18., kedd

Szitu

Az van, hogy jövő hét pénteken húzunk ki Franciaországba egy hétre Snowattack-re. Síelgetni nem tudom mennyit fogunk, fellépni viszont tuti, no meg pihenünk egyet - kis év eleji nyaralás. Én rég nem voltam, szóval jól fog esni a kis környezetváltozás. Márciustól indul a fellépésdömping, addig meg hajtás, elő- meg felkészület, vészesen két hónap sincs hátra és kinn az új lemez. Napról-napra gyúrjuk, alakítjuk, teszünk hozzá. Pörög mindenki, nincs lazsálás, az eddigi haladással elégedett vagyok. Nemsoká' részletek is jönnek, néha tök ködösen dumálok róla mi van, aztán csak egy album a sorban. Mondjuk nekem ennél sokkal, de sokkal többet jelent. Próbák mennek újra, az egyik friss dalt nagyon profira átültettük: élőben még nagyobbat fog ütni. Ja meg lesz addig meglepetés is még. A Brains lemezen lesz egy Hősök közreműködés, akkorát fog ütni, ettől tényleg kifeküdtem. Van új szponzor is. De mindent a maga idejében. Erre alszom ma el, jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése