2011. január 13., csütörtök

Kedd - Random Trip

Elcsattant az évindító mikrofonozás, no de nem is akárhogy. Hősökkel csak jövő hét pénteken kezdünk, kedden viszont patinás zenészek társaságában november után ismét improvizációs esten vettem részt, akarom mondani Random Trip pergett az Instantban Budapesten. Vegyes felvágott társaság, kiváló hangulat, példás muzsikusok. Mindannyian jó barátságban vannak a hangszereikkel, szeretnek zenélni és kedves, befogadó, nem utolsó sorban nyitott arcok. A doboknál Delov Jávor, a lemezjátszók mögött Q-cee, a billenytűknél Premecz Matyi, Bata István basszgitár, Greg Note a legkülönbözőbb fúvóshangszereknél, jómagam pedig rap-ek, kis strófák és egyéb verbál játékok tálalójaként. Stíluskavalkád, sok mosoly, fain emberek. Az első blokkot jobban éreztem, a másodikban már kevesebbszer jutottam szóhoz, de közben csak ámultam miket tudnak a srácok. No meg tanultam is, nem szégyen ez. Közben beszállt Fábián Juli. Számomra igen szimpatikus énekesnő, aki fülbemászó dallamokat és színt hozott, plusz szaxofonon egy szintén profi srác ugrott még be. Wlacsek András meg végigfotózta az estet - csakúgy, mint az összes keddenkénti Random Tripet. A pultosok extrajófejek voltak mellesleg, Budapesten az egyik legbarátibb kiszolgálással találkoztam. A közönség is nyert, nekem lett egy perfekt keddem, így kell kezdeni az évet. Köszönet és nagy fel!


Random Trip hivatalos:
http://randomtrip.hu

A bulin készült fotók itt: http://www.facebook.com/album.php?aid=32452&id=104887209565374

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése