2010. május 13., csütörtök

A RedBull Mixtúra után

Kedden délután öt órakor jó fáradtan, meg azért fájó szívvel is de hazaértünk a hetes turnéról. 'Rákenróll' volt ez a javából - a végére óriáscsaláddá kovácsolodótt hatalmas formákból álló brigáddal. Blogolni akartam a Mixtúra alatt, de sajnos idő meg laptophiány miatt ez elmaradt, így jön pár összegzés majd, meg szerintem egy egész májusban kitartó bejegyzéshullám.

Kőkemény egy hét volt. Kelés, gyors reggeli, utazás, kis program, ebéd délután, beállás, kis vacsi, koncert, beállás. Mármint ez utóbbi az italfogyasztás eredményeként. Napi 3-4 órákat aludtunk. Panziók/hotelek többnyire szállásként, nem is volt panasz egyikre sem. Nyíregyházán például igen erős fogadtatásban részesült a recepció. A napkori egész napos tivornya utána betoppantunk vagy negyvenen, majd percek alatt átrendeztük az előteret. Ezelőtt pedig a buszban rendeztünk hátul 'sztéjdzsdájvingot' a Superbutt-os barikkal.

Felejthetetlen egy hét volt. Napkorról pár fotó, bár időrendben pont ez a turné vége, de hozom a többit is, csak még feldolgozás alatt.

1. Hátt mit mondhatnék !!Nagy fel tesss a veszprémi veretés nagyon meleg volt!!!Sajna a többi állomás kimaradt pedig az lett volna a nagy fless ha végigmegyünk!!PAcsii airman