2010. május 30., vasárnap

Phat interjú X hiphop.hu

A www.hiphop.hu oldalra készítettem egy rövid kérdezz-feleleket Bécivel friss lemeze kapcsán. ízelítőnek:

- Hiphop.hu: Mennyi ideig és kiknek a segítségével készült a szólód?
- Phat:
Alapvetően már nagyon rég szerettem volna egy olyan albumot, ami teljes mértékben tükrözi a személyiségemet sőt annak idején amikor Rap Post Rec. (.későbbi Bloose Broavaz) tag lettem még eredetileg szóló cuccot terveztem a Tibbah segítségével ami az alapokat illeti, csak aztán bespanoltam Cof-al és megszületett a Knyght Ry'Drs (Rydu). Aztán rengeteg idő eltelt és folyamatosan foglalkoztatott a dolog, de végül 2009. eleje körül körvonalazódott ki, hogy akkor belevágok és megcsinálom. Sokáig hagytam érni, érlelődni a dolgokat és nem erőltettem semmit csak hagytam, hogy a maguk útját járják a számok, aztán amikor már egy jelentős része kész volt csak akkor kezdtük tervezgetni, hogy mikor jön majd ki. Rengeteg segítséget kaptam Bloose-on belül és azon kívül is. Alapok terén az album gerincét a Barbárfivérek pakolták de kaptam még zenét Jiffo-tól és Saiid-tól is. Volt alap, amit meghallottam és rögtön éreztem, hogy kell nekem, és volt amit direktben nekem készült és ez is nagyon jó érzés volt számomra, mert hagyták a formák, hogy kicsit beleszóljak és persze az ő segítségükkel de ezzel is a saját képemre formáljam a cuccot. Közreműködőként Tibbah, Deego, SiskaFinuccsi, DarkMark, KoolKasko, Saiid, EssEmm és Bankos szerepel a lemezen akiknek szintén nagyon köszönöm (Csáztokköszipacsi!), mert mindet imádom. Az albumot Pixa masterelte, a borítót Szieber Ákos haverom készítette, mindkettő munka kiváló és önmagáért beszél - naná, hogy nekik is köszi. Sok segítséget kaptam még a családtól, persze a csajomtól és a többi spanomtól is, ami nagyon fontos, mert végig bíztattak és erőt adtak nekem. Legvégül pedig megemlíteném még Hámori "HáPé" Pétert, aki nélkül szintén nem látott volna napvilágot a Méreg, és azóta is segíti egyengetni a lemez útját.

A teljes interjút pedig az alábbi linken éritek el:
http://www.hiphop.hu/index.php?pg=news_6_3057

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése