2010. május 14., péntek

Redbull Mixtúra - Győr

Még pénteken kezdtem el írni, vasárnap késő este sikerülök a végére jutni, íme:

Igazából teljesen logikátlan módon ugrálok a beszámolós témakörben, hisz most épp a második állomáson filózgattam. Ez pedig Győr volt. A veszprémi kemény bekezdés aftere körülbelül 5-ig húzodott el részemről. Alvás, reggel egy kövér ízes gofri, szendvics, meg teázgatás aktívan a fájós torokra. Kezdett elmenni a hangom - a nap végére kb. teljesen. Mézkúra vadul, aztán buszozás a többiekkel. Nekünk ez volt az első közös utazósdi a brigáddal, így olyan gyorsan elröppent a 90 kilométer, hogy pikk-pakk Győrbe értünk. Ismerős helyszín volt a Lapos, voltunk már a Hősökkel párszor. Paintball volt az aktivitás a délutánra. Közben meg az idő kezdett erősen gány jelzőkkel felvérteződni: esőfelhők, viharfelhők, fekete felhők, hát....nem sok jóval kecsegtettek.

Paintball ügyben hezitáltam kicsit kéne-e avagy sem, de mondom ha egyszer, hát most már ki kéne próbálni. Kis oktatás a püspökerdő kis pályáján egy tök normál fazontól. Elmondott jó pár dolgot, és azt hittem kajak nem jegyeztem meg kábé a negyedét sem, de aztán gyakorlatban működött már a mutatvány. Két csapat, bázisharc, zászlószerzés majd védés, sípszó, fegyver kibiztosít, aztán egymásnak estünk. Az első percben akkora lövést kaptam seggre, hogy a mai napig fáj kicsit a helye. Tök érdekes egyébként a turné végére olyan izomlázam lett, mintha mondjuk azegész hetet végigedzettük volna. Práznek Tomi(Supebutt) amúgy kajak minden reggel edzőterembe kezdte a napot, nagyon nagy fazon amúgy.

Visszatérve a lövöldözősdire elég jól sikerült. Kétszer megvédtem a zászlót, kilőttem 1-2 embert, de a végén hármas kombót kaptam fejre, így a festéken kívül perceken belül dombméretű púpok nőttek a fejemre. Az uccsó kört már nem is nyomattam végig, viszont paintballozni fogok még, mert nagyon durván bejött. Fárasztó, de pofás kis aktivitás volt. Ja azt majdnem kihagytam, hogy Zomblaze-nek igen csúnyán kiment a bokája. Ment a varia vagy két napig, hogy kéne-e vele kórházba menni, de aztán rögzítő meg kenőcs rá azt az idő előrehaladtával realizálodott Bali lába.

Utána elég éhesek voltunk már, de menni kellett rádiózni villáminterjúra zenekaronként egy embernek. Letudtuk, majd vissza a helyre vacsorázni. Jóféle kaja a Laposon, majd közben a mocsadék zápor is megérkezett: percek alatt esett annyi eső, hogy még az esti koncert is veszélybe került. Habár fedett, de szabadtéri színpadon ment volna le a mutatvány. A tanakodás és logisztikázás utáni eredmény a közben csillapodó esőnek köszönhetően a "marad minden az eredeti terv szerint", akarom mondani lett buli - hálistennek. Gyors beállás, majd kezdés 9 fele, amivel nem lett volna gond, csak még mindig rövidgatyában meg széldzsekiben toltam, ugyanis idő meg nem volt visszamenni a hotelbe átvedleni. Megjött közben Ketioz spanom meg pár marcali forma, kezdett a Folkfree, mi, a Superbutt majd a PASO zárt. A körülményekhez képest abszolút hangulatos kis este volt. Érkeztek 11 körül a rendőrség jeles képviselői is, így éjfélkor kötelezően zárás volt. Utána pakolás, majd kocc mindenkinek be a Laposba, ahol volt a Redbull brigádnak egy VIP, és nekiestünk végre egy elég komoly kis összerázó bulinak.

Összerázódtunk, nem is kérdés ez. Na jó ittunk is kicsit. 4 körül taxikeresés, majd vissza a szállásra, kezdtem fáradni. Brashal és Makkossal(Superbutt) mentem: Sanyika bealudt a hotel előtéri kis helységében, Makkos meg a recepciónál esett szépet. Egy sör még zárásként, majd elmentem aludni abban a hitben, hogy a többiekkel minden nyugi akkor. Brash felkelt, majd Menthával, KRSA-val és Fish Krisztiánnal délelőtt 9-ig szabadstílusú rímeket fűzött. A szegedi indulás így kacifántosabb volt kicsit. Folytatom majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése