2009. április 15., szerda

Detroit foreva

Pont egy hete voltam Budapesten Black Milk és Elzhi magyarországi fellépésen, mely igazából utóbbinak a legfrissebb lemezét, a Tronic-ot turnéztatta az öreg kontinensen. Melófiniss, vonat, érkezés a Délipéura, majd Szücsi spanommal a Hoppát vettük célba, ahol Miki, Csicsi, Krome és még jó pár ismerős melegítettek lenn. Lajt sörök, pár mondat mindenkivel, aztán kocc fel a CorvinTetőre, hisz korai kezdést rebesgettek a bennfentesek. Itt közepesen gyúródott már a tömeg, Cadik meg tolta a durva vórmapot: klasszikus zenék a detroiti hiphop nagyjaitól, másfél-kétperces váltásokkal, kiváló muzsikákkal. Elzhi kezdett, igen pontosan tolta egymás után a trekkeket, az egyik leglazább emszí a planétán véleményem szerint. Cold Steel, Fire, Motown 25, eltolta a Slum Village sláger Selfisht is, ám szerintem a vártnál kisebbet mozdult a műsorára a masszív. Én középtájról figyeltem a mestert, tetszett eléggé. Csere, Black Milk színpadra fel, aki zseniál ütemgyártó, mellé közepes mikrofonos csak, mégis jó show-t csinált, rá megmozdult a közönség - nem csak az első háromsornyi fan. Sound the alarm-ra nagy zúzás, szépen beúszott a The Matrix is, amit szintén óvációgyanús jelzések követtek, MPC a színpadon, volt itt minden, kalóriaégető műsort kaptunk a tejesembertől. Közben durvát flesseltem egy szitun: Black Milk lávektje közben a színpad bal szélénél állva egy alacsony feka srácot pillantok meg oldalt, és bazzegmondom, hát nem Elzhi volt:) Még jó, hogy Miki a közelben volt, így a közös fotó sem maradt el az egyik favorit emszímmel. Fellépések után Palotai vette át a lemezelést, s lévén, hogy nem vagyok nagy elektrózene kedvelő, a Corvinos jelenésem innentől hazamenősre fordult volna, ha Pixa ki nem találja, hogy menjünk el kocsmázni... fél ötig dajdajoztunk egy svédekkel teli lokálban a Nyugati környékén... Ja a közös fotókkal há még jó hogy dicsekszem:


1 megjegyzés:

  1. akkor fasza buli volt :) bár én sem csipázom az eletro zenét, de maradnod kellett volna Palotain, biztos jó kis buli volt :D:D:D:D :P

    VálaszTörlés