2010. július 14., szerda

Szitu

Átnéztem a blogot és az vettem észre több a beágyazott videó az utóbbi időben, mint a szöveges iromány. Tendencia és trend vagy nem tudom igazán, de a mozgóképes anyagok kezdik átvenni az uralmat - ez ellen pedig tenni kell. Na nézzük csak sorjában. Az hogy felmondtam a munkahelyemen és július eleje óta főállásban szabadúszóskodom tök babán hangzik, ősztől a folytatást meglátjuk még hogyan mi merre. A hónapban dömping van, hisz a Hősökkel minden fontosabb fesztiválon veretjük. Ez példás, hisz ilyenre még nem volt példa a csapat karrierjében. Hétvégén az MTV Icon Ákost feldolgozó moccanásán verettük tizenegytagú zenekarral. Három emszí és nyolc hangszer, az eredmény pedig körülbelül mindent felülmúlt. Mind a közönségtől, mind a zenésztársaktól és magától Ákostól pozitív véleményt kaptunk az Örvény és az Ikon saját stílusunkra átültetett feldolgozásaira. Őrület volt Siófokon. Én 3-4000 embert tippeltem a közönségre, erre pakk, kiderül voltak vagy 8000-en. Óriás köszönet mindenkinek, aki lenn volt július 10-én a Coke Club-ban.

A nyár, a hét pörög tovább, szerda van, vagy 40 fok, de holnaptól turnén a kis csapat ismét. Július 15-én csütörtökön 20:45-kor hazai pályán dobjuk: az Utcazene Fesztiválon Veszprémben. A koncert az Óváros téren lesz. Július 16-án pénteken Hegyalja Fesztivál Tokajban, ahol 19:00 körül vendégeskedünk a PASO-nál, majd Roots Manuva után a Pepsi Színpadon a hiphop programok közt egy jóféle Hősök fellépés várható Dj Zomblaze-el karöltve. Július 17-én pedig két buli: Efott Orfűn 18:00-tól, majd Budapesten 22:00 után a Deszkás Piknik afteron. 1200 kilométer lesz a seggünkbe. Pörög a nyár. Egy videó a végére ami az RTL Klubban pörgött:

http://www.rtlklub.hu/musorok/reflektor/videok/95363

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése