2009. július 12., vasárnap

Hamarosan

Csütörtökön Várpalotán rappeltünk a Másszemszög csapat házi stúdiójában Drezzickkel. Nyár végén jön ugyanis a Samurai Flow lemez, mely projektet Dávidka Nomagróf Marcival viszi/készíti. Ígéretes páros, nyers zenékkel, pengeéles szövegekkel. Mentha és Noma hamarosan felveszik, én valami ilyesmit írtam:

Samurai Flow közr. Mentha & Eckü: Egymásután 2

Hiába futsz már régen bemért a radar
Mint a Mortalban a Kabal benn a játékban nem ejtesz ki egyhamar
Időzavar nem az nem is volt és nem lesz soha
Három napig tartó csoda nem kell visszaránt a csavar
Dobjad be a törölköző repül ’Gutentág’ ez indul
Virul mint a közeg hígul szíjjad míg nem lilul
’Fu ez jó’ néddmá nem a tudálékos fajtából
Én előnyt kovácsolok ma a hátrányból felébresztem az álmából
Ki tévúton jár ki félúton vár
Elakadt az élete mindene fáj
Eckü áll ki a porond megremeg a sanszommal
A négyes fegyverkezik rímre váltunk ma a kardokkal
Szúrd át szúrom be az infúziót formák
A Hősök mindig érezték a szamurájok flóját
Én csapatot vezetek tesó jegyezd nem egy csordát
A Hősök mindig érezték a szamurájok flóját





Jelöljétek a Samurai Flow-t májszpészen: www.myspace.com/samuraiflowrap

3 megjegyzés:

  1. Hello Eckü azt szeretném megkérdezni,hogy Veszprémben lesztek Utcazenén?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem, pár hete visszamondták a fellépésünk!

    VálaszTörlés